Home Opleiding Wie zijn wij Soob Vacature Nieuws Contact Links

Hulpverlening bij rijangst

Bijscholing voor hulpverleningsdiensten

Verplichte nascholing Code 95

Opleidingen met baangarantie












Telefonische Verkoop en Acquisitie

Inleiding
U wilt proactief de markt benaderen en daarbij is de telefoon voor u een belangrijk middel. Maar welk succes boekt u met telefonische verkoop? Hoe vindt u snel de juiste zakelijke benaderingsvorm om tot afspraken te komen? Telefonische acquisitie is een veel gebruikte, en uitdagende methode om klanten te werven. Wilt u zich verder ontwikkelen op het gebied van telefonische verkoop en acquisitie? Of wilt u beter klanten te woord staan die u benaderen?
Alle non-verbale mogelijkheden zijn vervallen. U bent nu aangewezen op uw gesprekstechnieken en uw vaardigheid om in te spelen op het gedrag van de klant. Door een goede gespreksopening kunt u de interesse van de klant opwekken. Om een succesvolle relatie op te bouwen, moet u initiatief nemen, afspraken maken, uw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiële) klanten overtuigen.
In deze training vergroot u de effectiviteit van uw telefonische verkoop door te oefenen met echte telefoonsituaties. U verhoogt uw vaardigheden in deze waardevolle en praktische training. U leert hoe u op een effectieve wijze klanten kunt benaderen en uw verkoopresultaten kunt verbeteren.
 
Doelgroep
Iedereen die de telefoon gebruikt in een commerciële en servicegerichte omgeving. De training is geschikt voor zowel onervaren als redelijk ervaren medewerkers, met een commerciële functie die zich frequent bezighouden met telefonische verkoop en dus zijn/haar verkoop wil verbeteren. 
Zowel ondernemers, buitendienstverkopers als binnendienstmedewerkers met een acquisitiedoelstelling, kunnen deelnemen aan deze training.
 
Doelstelling
Na deze training bent u in staat om: uw kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop en acquisitie naar een hoger niveau te brengen
 
Inhoud van de training
De volgende onderdelen staan op het programma:
-              Telefonische klantbehoeften inventariseren en koopsignalen herkennen
-              Het telefoongesprek doelgericht voorbereiden
-              Een commercieel, klantgerichte en overtuigend telefoongesprek voeren;
-              Uw gespreksvaardigheden en vraagtechnieken verder te ontwikkelen
-              Communicatieve vaardigheden: open vragen stellen en reflectief luisteren
-              Gesprekken te voeren in een eigen persoonlijke stijl
-              Het maken van telefonische afspraken;
-              Benaderen van nieuwe klanten;
-              Rendement halen uit mailings en offertes;
-              Orders noteren en aanvullende verkoop;
-              Het opvolgen van offertes;
-              Klantgericht argumenteren;
-              Organisatie van de verkoop.
U wordt zich bewust van de (on)mogelijkheden bij telefonische verkoop. U scherpt gesprekstechnieken aan die u controle geven over het gesprek. U leert situationeel klantgericht telefoongedrag te ontwikkelen waardoor uw communicatie met klanten verbetert en u in staat bent die belangrijke afspraak te maken.
 
Duur
De training duurt twee dagen met een tussenperiode van twee weken.
 
Locatie
Afhankelijk van aanmeldingen: Zwolle, Nieuwegein, Soesterberg, Best of Capelle aan den IJssel
 
Cursusprijs
open inschrijving:
Prijs per cursist: €625,- (excl. BTW)
(inclusief lesmateriaal, lunch en bewijs van deelname)
 
 
Aanmelden
Particulier:
U kunt zich online aanmelden, zie button aan de linkerzijde van de site
Bedrijf:
U kunt uw medewerker online aanmelden, zie button aan de linkerzijde van de site
 
of download het inschrijfformulier (PDF) (zie button onderaan deze pagina)
 
Meerdere aanmeldingen gelijktijdig?
Neem contact op met de cursusadministratie 030 - 604 17 14 voor een offerte op maat. 
 
In Company training:
Neem voor een offerte op maat contact op met de cursusadministratie
030 - 604 17 14 of gebruik het online offerte aanvraagformulier aan de linkerzijde van de site.


A&R | Klachtenreglement | Privacyreglement | Sitemap | Copyright 2017 all right reserved | Webdesign & Online Marketing 123webidee